דף הבית » לימוד מילים קלות באנגלית » שלבים פשוטים: איך אומרים בצק באנגלית
איך אומרים בצק באנגלית

שלבים פשוטים: איך אומרים בצק באנגלית

בצק = dough

בצק הוא מוצר נהדר לאפייה. הוא עשוי מקמח, מים, שמרים ומלח.

בצק הוא סוג של סופגנייה. זהו חטיף מתוק העשוי מחמאה, סוכר, ביצים וקמח. ניתן להשתמש בבצק בדרכים רבות ושונות אך בעיקר הוא משמש כקינוח או במאפייה.

סופגניות הן מאכל פופולרי בארצות הברית, בלגיה, קנדה ופורטוגל. בהולנד הם נקראים “dorpebroodjes”, שמקורו בהולנדית “dorp” (כפר) + “broodje” (עוגה קטנה). המילה נעשתה פופולרית לראשונה על ידי אופים הולנדים שכנראה לקחו אותה מה- מילה צרפתית “double”. – – סופגניה היא סוג של עוגה דקה שיש לה מעטפת חיצונית פריכה ובצק פנימי רך. המילה באה מדנית “durs” (בצק) + המילה השוודית “kött” (בשר) + המילה הנורווגית “tåke” (זבל).

יש לאפות את הבצק בצורה מסוימת כדי להבטיח את המרקם והטעם הנכונים. זה כולל הוספת מרכיבים שונים כמו ביצים, סוכר וכו’. ומחממים אותם בתנור כדי ליצור עקביות מושלמת. אפיית בצק קשורה גם להיסטוריה התרבותית של מדינות מסוימות, כמו למשל, בצרפת ובאיטליה, בצק אפייה הוא אחד המרכיבים העיקריים המשמשים הן בלחמים והן בעוגיות מסורתיות. השימוש בתמיסות קמח ומים כמרכיבים עדיין נפוץ לאורך כל הדרך בעוד שרוב המתכונים המודרניים משתמשים במרכיבים אחרים כולל סוכר , קקאו ועמילן תירס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן