דף הבית » לימוד מילים קלות באנגלית » מדריך מהיר: איך אומרים ביצה באנגלית
איך אומרים ביצה באנגלית

מדריך מהיר: איך אומרים ביצה באנגלית

ביצה = egg

ביצה היא מוצר נפוץ מאוד שיש לכולנו. זוהי ביצה קטנה, עגולה וקשה, שניתן להרתיח ולאכול. לביצה היסטוריה ארוכה והיא שימשה למטרות שונות כמו הכנת לחם, הכנת חביתה וכו’. ביצים הן לא רק טעימות אלא הן מקור נהדר לחלבון. אתה יכול גם להכין חביתות, פנקייק, ועוד הרבה מנות ארוחת בוקר טעימות עם ביצים. עם העלייה בחששות לגבי איכות הסביבה וייצור הבשר, הגענו לראות בביצים מושיע עבור אנשים רבים. זו הסיבה שאמא ביצה (אישה שנותנת לידת הילד הראשון שלה) שווה לחגוג. ביצים הן סופר מזון, אז אל תשכחו לאכול אותן!

הביצה היא סמל נפוץ בתרבויות רבות. זוהי ביצה קטנה, עגולה וקשה, ששימשה כמזון עוד מתקופת התרבויות העתיקות. המילה “ביצה” באה מהמילה האנגלית הישנה “egge”, שפירושה “ביצה”. הביצה היא סמל מסורתי בדתות ותרבויות רבות, כמו הסינים, היפנים, הנוצרים והמוסלמים. באסלאם זה נחשב לסימן של משהו שלא יכול להיות אמיתי או להתממש בחיים האלה. הביצית היא גם סמל קדום לפוריות ולידה מחדש (הצעירים היוצאים מהקליפה), במיוחד בהינדואיזם.

ישנם סוגים רבים ושונים של ביצים. חלקם לבנים, חלקם חומים וחלקם אפילו כתומים. יש גם הבדל בין ביצה שקשה לקלף לכזו שהיא רכה וניתן להסיר בקלות את הקליפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן