דף הבית » לימוד מילים מתקדמים באנגלית » איך אומרים הוראה מתקנת באנגלית-כל מה שצריך לדעת
איך אומרים הוראה מתקנת באנגלית

איך אומרים הוראה מתקנת באנגלית-כל מה שצריך לדעת

הוראה מתקנת = remedial instruction

הוראה מתקנת היא טכניקה המשמשת לסייע לתלמידים עם לקויות למידה. גישה זו מבוססת על הרעיון שאם נוכל להבטיח שכל התלמידים ילמדו בצורה משמעותית, הם יוכלו ללמוד בצורה מתאימה.

הבעיה של הוראה מתקנת היא כפולה.

ראשית, יש את הנושא של איך ללמד בלי יכולת להבדיל בין סוגים שונים של ליקויי למידה – למשל דיסלקציה ודיסגרפיה.

שנית, יש את הסוגיה של איך הכי טוב ללמד את התלמידים האלה כדי שהם יוכלו ללמוד בקצב שלהם ולא להיות מוצפים יותר מדי מידע בבת אחת. שתי הבעיות הללו נדונו במשך שנים רבות והן מוקד מחקר רב.

לאחרונה החלו מספר חוקרים להשתמש בהוראה בעזרת מחשב (CAI), הידועה גם בשם הוראה בעזרת מחשב או CAPI. CAI היא דרך לתת לתלמידים יותר זמן ללמוד ובקצב שלהם במקום לאלץ אותם לעבור שיעורים מורכבים. שוב ושוב. CAI מאפשר לעוזרי הוראה (TA) לקיים אינטראקציה עם תלמידים בזמן שהם עובדים על השיעורים ולהוסיף מידע בזמן שהם עובדים על שיעור מסוים. משמעות הדבר היא כי הת”א יכול לספק משוב על סמך ביצועי התלמיד, במקום על ציון שהוגש על ידי המורה של התלמיד או מדריך המוערך בכיתה. עם CAI, סטודנטים הם מסוגלים לעבוד עם ת”א, תוך ידיעה שהם לא מדורגים. הת”א יכול לספק לתלמידים משוב על סמך ביצועי התלמיד או לתת מידע על הביצועים שלהם. עם CAI, התלמידים לומדים כיצד להיות חושבים ביקורתיים, ולומדים כיצד לקחת אחריות על הלמידה שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן