דף הבית » לימוד מילים קלות באנגלית » מדריך אולטימטיבי: איך אומרים מספריים באנגלית?
איך אומרים מספריים באנגלית

מדריך אולטימטיבי: איך אומרים מספריים באנגלית?

מספריים = scissors

מספריים הם כלי המשמש לחיתוך ולגזוז. הם יכולים לשמש לחיתוך בד, נייר או פלסטיק. מספריים קיימים עוד מימי התרבויות העתיקות. עם זאת, הם לא זכו לפופולריות עד המצאת מכונת התפירה בשנת 1839 על ידי לואי דאגר. מכונה זו אפשרה לנשים לייצר בגדים ואביזרים בעבודת יד.

בשנים האחרונות, מספריים עשו את דרכן לעולם השיווק הדיגיטלי וכן בסביבות משרדיות בהן מספריים הן כלי נפוץ לחיתוך מסמכים או מסמכים ללא נייר בפנים כגון קבלות או חשבוניות.

ניתן להשתמש במספריים לשבלונות, חיתוך חומר לצורות או עיצוב , ואפילו כחלופה לנייר. סמל זה משמש במערכות מחשב כדי לציין באג או שגיאה בתוכנה בתוך יישום ספציפי. הוא משמש לעתים קרובות גם עם “הפסקה” או “שגיאה” כדי לתאר הפסקת פעולה, במקום שגיאה ממשית במערכת.

מספריים משמשות לחיתוך סוגים שונים של חומרים כגון נייר, בד, פלסטיק וכן הלאה.

מספריים משמשות במטבחים של רוב משקי הבית. הם משמשים גם במשרדים רבים ואפילו במסעדות מסוימות לחיתוך מזון לחתיכות קטנות יותר. . ניתן להשתמש במספריים גם בתעשיות האמנות והעיצוב, כגון רקמה, עיבוד עץ וכן הלאה. הם משמשים גם את הצבא לחיתוך מדים, כלי נשק ורכיבי נשק כדי ליצור חלקים חדשים. בחנויות משתמשים במספריים לחיתוך סוגים שונים של חומרים כמו נייר, בד ופלסטיק. יש סוג ספציפי של מספריים עבור כל סוג של חומרים, והמספריים האלה נקראים המספריים המסוימים. לדוגמה, ישנם סוגים של מספריים תעשייתיים. הם יכולים לשמש לחיתוך חומר חיתוך בשטח לחיתוך בד או נייר. יש גם סוג של מספרי תפירה אשר מיועד להכנת בגדים, כובעים, תיקים ושאר אביזרים לאנשים. לבסוף, יש יד- החזיקו מספרי השחזה שניתן להשתמש בהם כדי להשתמש בקצה הכלי כדי להשחיז אותו. ההבדל בין שני הסוגים הללו הוא שהם מחזיקים ביד ומשמשים רק בעת הצורך; בעוד שניתן להשתמש במספריים תעשייתיות בחיי היומיום בהתאם למטרה שלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן