דף הבית » לימוד חיות באנגלית » דרך פשוטה: איך אומרים חתול באנגלית?
איך אומרים חתול באנגלית

דרך פשוטה: איך אומרים חתול באנגלית?

חתול = cat

חתול הוא יונק קטן בעל גוף ארוך, רגליים קצרות, ללא זנב ופנים ארוכות.

החתול הוא חיה מאוד מעניינת. יש לו דרך ייחודית לשרוד. זה יכול לרוץ מהר ולקפוץ מעל מכשולים. אבל יש לו גם דרך יוצאת דופן לתקשר עם בעלי חיים ובני אדם אחרים. . הוא גם אוהב לשחק עם אחיו ואחיותיו. עם גישה שובבה, חתולים יכולים להסתגל בקלות לרוב המצבים. החתול הוא אחד החיות הכי אינטליגנטיות שכולם צריכים לדעת עליהן. אם אתה רוצה לדעת יותר על החתול, הנה כמה עובדות מעניינות על החיה החתולית האהובה עליך:

מהי תוחלת החיים של בית חתול? תוחלת החיים הממוצעת של חתול היא יותר מ-10 שנים. הסיבה לכך היא שחתולים נולדים בסוף ההריון ובדרך כלל יש להם גורי חתולים מכיוון שזו ההזדמנות האחרונה שלהם לחיות עם אמם בטוב עד שהיא מתה.

מהן הסיבות העיקריות לכך שאנשים מחזיקים חתולים? להחזיק חתול מחמד פירושו להיות מסוגל לטפל בו . אם חתולים מוזנחים לפרקי זמן ארוכים, הם עלולים להוביל לכמה בעיות בריאותיות.

מה ההבדל בין חתול לכלב? ההבדל העיקרי בין חתול לכלב הוא שהראשון מתגורר בדרך כלל בבתים או בדירות. גם חתול יכול לחיות בכל מקום שהוא רוצה כל עוד יש לו הרבה מזון ומים זמינים לו. כלב, לעומת זאת , תמיד יהיה עם בעליו. אסור להכניס חתולים לבתי ספר, אבל מותר להם להגיע לפארק. יש להשאיר אותם בחוץ כאשר יש להם המלטה של חתלתולים ולהישאר בפנים במהלך סערות. מה ההבדל בין חתול טאבי לחתול סיאמי? ההבדל הגדול ביותר בין שני החתולים הוא שלחתולי טאבי יש את צבע הפרווה שלהם , שגם הוא דומה מאוד במראה לחתולים סיאמיים. ההבדל הנוסף בין שני החתולים הוא שלחתולי טאבי צבע גוף בהיר יותר, בעוד שלסיאמי יש פרווה כהה יותר. צבע המעיל של חתול הטאבי ישתנה מבהיר לכהה וכמעט תמיד יש לו “בסיכון” או “הרלקין”

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן